سرخط خبرها

صمدی: جذب بازیکن خارجی دردی از نیان دوا نمی‌کند | تا نیم‌فصل از نیان توقع نداشته باشید

  • کد خبر: ۱۳۰۱۳۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
صمدی: جذب بازیکن خارجی دردی از نیان دوا نمی‌کند | تا نیم‌فصل از نیان توقع نداشته باشید
سرمربی نیان الکترونیک گفت: با توجه به آغاز لیگ‌های خارجی، بازیکن خارجی خوبی هنوز پیدا نکرده‌ایم. بازیکن خارجی نیز تبعات خاص خودش را دارد و توقعات را از تیم بیشتر می‌کند. جذب یک بازیکن خارجی علاوه بر افزایش سطح انتظارت، دردی هم از ما دوا نمی‌کند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با گیتی‌پسند در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بیان کرد: امیدوارم مقابل گیتی‌پسند نخستین برد خود را کسب کنیم. وقتی تیمی ۴ باخت کسب می‌کند شرایط روحی و روانی تیم نیز آشفته می‌شود و مدیریت کردن این موضوع نیز کمی سخت است. درست است که چند بازیکن با تجربه داریم، اما تعدادی بازیکنان جوان داریم که این شکست‌ها روی آنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه گیتی پسند را آنالیز کرده و برای آنان برنامه داریم، افزود: شاید گیتی‌پسند نفرات و مهره‌های سرشناسی در اختیار نداشته باشد، اما جزو تیم‌هایی است که تمرینات خود را زود آغاز کرده و مهره‌های خود را با توجه به بودجه خود کسب کرده است. تمرینات بدنسازی و هماهنگی خود را از روز نخست انجام داده و تیم هماهنگی دارند. بازیکنان باانگیزه‌ای مانند سردست دارند که در دیدار قبلی به تنهایی ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد با بیان اینکه سرعتی‌زن نمی‌تواند بازی والیبال را ببرد و نتیجه تعیین نمی‌کند، تاکید کرد: برخی از کارشناسان به دلیل حضور موسوی، جلوه و بهبودی از نیان توقع بیشتری دارند. سرعتی‌زن یک پست مکمل است. در سایر پست‌ها ضعف داریم و تا آن موقع باید با این همین نفرات ادامه دهیم. با این نفرات فقط باید برای بازی‌هایی که توانایی پیروزی در خانه داریم متمرکز شویم تا در نیم‌فصل نیان تقویت شود.

صمدی ادامه داد: موسوی و جلوه نیز دیر به نیان اضافه شده و هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده‌اند. از چهار بازی نخست در سه بازی مهمان بودیم. هیچ تیمی نبوده که در ابتدای لیگ ۳ بازی در شهر‌های شمالی داشته باشد. باید شرایط نیان را با شهرداری ارومیه و مس رفسنجان مقایسه کنید. شهرداری ارومیه به لحاظ مهره شرایط بهتری نسبت به ما دارد، اما نتایجی که کسب کرده به این دلیل است که دیر تشکیل شده است. در دیدار با شهرداری گنبد عملکرد ضعیفی داشتیم و هیچ جای دفاع ندارد، اما منتقدان باید از شرایط کلی تیم آگاه باشند.

صمدی با اشاره به اینکه یک سری از مربیان و پیشکسوتان از بیرون با بازیکنان تماس گرفته و به تیم فشار وارد می‌کنند، گفت: ما یک کادرفنی جوان هستیم که سالم کار می‌کنیم. کسانی که از تیم بیرون مانده و دستشان به چیزی نرسیده در حال حاضر برای نیان مشکل‌سازی می‌کنند. باشگاه و هیات مدیره نیان وظیفه دارد که این حواشی را مدیریت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جذب بازیکن خارجی برای بهبود نقاط ضعیف تیم وجود دارد، بیان کرد: با توجه به آغاز لیگ‌های خارجی، بازیکن خارجی خوبی هنوز پیدا نکرده‌ایم. بازیکن خارجی نیز تبعات خاص خودش را دارد و توقعات را از تیم بیشتر می‌کند. جذب یک بازیکن خارجی علاوه بر افزایش سطح انتظارت، دردی هم از ما دوا نمی‌کند.

صمدی گفت: از ابتدا با هیات مدیره باشگاه نیان توافق کردیم که در سال نخست برای بقای نیان در لیگ می‌جنگیم. سوای موسوی، بهبودی و جلوه سایر بازیکنان در حد یک تیم سطح پایین لیگ برتر هستند. اگر موسوی و جلوه را هم جذب کردیم، سرعتی‌زن دیگری در لیگ باقی نمانده بود که جذب کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان جوان قرار گرفته‌اند. موسوی و جلوه تا کنون در هر تیمی که بازی کرده‌اند در کنار بازیکنان تاپ بوده و کارایی خاص خودشان را داشتند، اما در حال حاضر کنار یونس جوان ۱۸ ساله و محمد فلاح کم‌تجربه بازی می‌کنند. به باشگاه گفته‌ایم که نباید تا نیم‌فصل که تیم تقویت می‌شود توقع چندانی از تیم داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->